05 September 2010

::Hmm..ntah pa pe la::

Hadoi...bukak je laptop..tak tau nak wat pe..padahal..sebelum tu bukan byk la idea nak update blog..hmmm rasenye draf je yang memenuhkan blog nih..
penyakit M aku  nih semakin menjadi jadi..da la si debot aku tu tak der..dia da balik beraya kat kampung da..lastweek aku antau dia...huhuhhh..rinndu kat anak ummi ni tau..
kali nih aku rajin nak update tapi external HD tertinggal kat opis lak..tak der gambar..aku kan tak suke kalo entry2 dalam blog aku ni tak bergambar..walaupun gambar tak kene tajuk entry..mesti nak kene ade gambar k..so pending lagi la entry best best haku nih,...hadoi...

tunggu je la entry tu senin nih eh..
la..la..la......tetibe cam happy lak.. biol jap pagi saho nih..



(upload dari FB en Suami..gambar mase lepas berbuka kat Kelab Golf Perkhidmatan Awam)
kannnn mesti nak kene ader gambar..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails