06 May 2010

::Outstation @ Hong Kong::

huhhhh...jeng jeng jeng...
secara tak langsung sape yang da baca entry sebelum da tahu la kan ke mana saya menghilang selama hampir sebulan lebih nih kan..
saya di amanahkan tanggungjawab yang besar oleh bos untuk menjalankan tugas sebagai seorang jurugambar profesional  bagi membuat liputan foto sempena Lawatan Kerja Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Najib Bin Tun Adbul Razak & Isteri, Datin Paduka Seri Rosmah Mansor ke Hong Kong Mac lalu..
Oleh itu banyak persiapan perlu dibuat..terutamanya untuk mendapatkan kelulusan KETUA BESAR..tapi takpe..semua berjalan lancar walaupun masih mendapat kelulusan sehari sebelum bertolak ke Hong Kong..
Semua itu dijadikan kenangan & pengalaman mengajar kita untuk jadi lebih terbaik..ini baru kali kedua saya keluar negara..tapi 1st time seorang diri..
1st time outstation ke luar negara bersama rakan seperjuangan ke Singapore..untuk liputan foto APEC 2009..
saya ke sana cume 9 hari..persiapan yang perlu dibuat dari membuat permohonan KETUA BESAR sampai la mempacking barang mahu nak 9 bulan lamenye..lama kan..biase la..orang gomen..memang camtu..
ok la..tak nak cite panjang pasal pengurusan itu & ini..kite cite pasal saya kat sana..

memandangkan saya ke sana seorang diri (wakil dari pejabat) tapi kat sana ramai wakil media dari malaysia membuat liputan..saya bawa en suami sekali sebagai peneman sehidup semati. Anak tersayang ditinggalkan di rumah nenek nya..terima kasih mi..(mak saya)..kerana menjaga rayyan setiap kali saya outstation..

di sana..semua wakil media dari Malaysia ditempatkan 1 hotel bersama PM..JW Marriott Hotel..
ala ala OKB orang kaya baru la kitorang kat sana..mewah..memang dijaga oleh kedutaan di sana..

cerita & gambar aktiviti PM ada di Blog baru saya..sudi sudi la jengah..walaupun masih dalam proses make up..

kat sini cuma ada cerita saya & en suami semasa di sana ye..heheheee..



warm up dulu ye frenz..nantikan gambar time saya & en suami la la laaaaaa di Hong Kong ya..
will be post shortly...heheheeee..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails