07 May 2010

::La la laa laaaa @ Hong Kong::

Hmm setelah berpenat lelah membuat  liputan foto ini.. saya mengambil kesempatan untuk memperabih duit bagi acara membeli belah..ye la..kalo ke negara orang tu mesti la nak bawa balik skit barang2 dari sana tanda ingatan..
Memandangkan masa yang tak cukup..dan banyak tempat  yang perlu dilawati..Saya & en suami berpakat untuk ke Ladies Market pada hari kelepasan saya itu..di sana adalah syurga membeli belah kot..semua peniaga nye perempuan..ladies yer..dan yang pergi nye pun sesuai untuk perempuan..heheheee..
Kami ke sana menaiki MRT (ketapi bawah tanah)..public transport..sangat la laju..sangat la best..& sangat la sistematik..sangat berbeza dengan sistem pengangkutan awam di Malaysia ni..
Sampai di sana,permandangan..suasana nya seperti di Petaling Street di Kuala Lumpur...tapi itu tidak lah mematahkan semangat kami untuk menjelajah 1 Ladies Market tu..dari mula kedai sampai lah ke penghujung nya..memang puas..
ape yang kami dapat di sana?!!fridge magnetic, tshirt,kasut,handmade frame..multiporpuse bag..hmm macam macam la..penat sudah tentu..tp terbayar dengan kepuasan berjalan di negara orang..

ini la dia Ladies Market nye..

sebelum gerak ke sana..posing posing dulu
en suami yang beriya iya membeli..hheeee

duit da abis..posing posing lak kat persekitaran hotel..

..........nantikan episod seterusnya ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails