21 May 2010

::La la laaa...@ Genting Highland::


Hmm..macam biase la ni entry da lama..
Macam biase juga..busy tahap gaban menyelamatkan kawan nye sentiase & akan digunakan sebagai alasan yang munasabah..hehehee..
betol..saya memang busy sejak balik dari Hong Kong..
lepas ke Hong Kong utk tujuan kerja..saya ke Genting untuk tujuan cuti cuti..lepas ke Genting saya ke Melaka untuk tujuan Hari Family Ceria Teratak Mercu..dan ke Melaka juga untuk menghadiri kursus..
memang banyak gambar tak ter upload lagi..sabar ye..
banyak la saya berhutang entry kan..tak pe..saya akan gigih kan juga untuk mengupload gambar gambar itudalam mase terdekat nih..(mode : ayat memotivasikan diri)

Ok la..kami bertiga..sekeluarga la kan..pergi ke Genting Highland 9-10 April lepas..
saje nak ambil angin sejuk kat sana selepas merasa kesejukan di Hong Kong..hehehe..bawa rayyan jalan jalan..
seronok rayyan kat sana..muke pelik & jakun pun yea gak..maklum le..semua permainan kat sana bergerak gerak..kelakar tau mase mule2 bawa dia jalan tu..

sayang walid..
rayyan nih baru dapat lesen J..

manje ummi nih..

saya suke gambar nih..macam kat obersi kan..
chomei umi walid nih..rayyan rayyan rayyan...
meronda ronda je..
budak bawah umur..hanya boleh tengok je..

kami ke sana tak la ke theme park nye..tunggu la rayyan da besar skit..da pandai nak main game yang ade tu..da tu..kitorang jalan jalan je la..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails