14 December 2009

::Memang Bertuah::

hadiah cabutan no bertuah..492..
Yeay..yahooo..
aku dapat LCD TV 42'' mase Malam Media anjuran UMNO pada 12/11/2009 haritu..majlis ni meraikan semua media yang bertugas sepanjang Perhimpunan Agong UMNO 2009 yang lepas..aku terlibat la dalam kes nih..huhuuuu..photographer kan..
Panjang cerita nya..macam biase la..kalo ade majlis macam nih (malam media)..aku mesti nak join..coz ade no cabutan bertuah..tapi selalu nye tak bertuah pun.. datang datang..tengok hadiah cabutan bertuah banyak..macam macam ade..laptop la..LCD la..mini recorder la..compact kamera la..semua nye best best la..aku pun pikir la..kan syok dpt laptop..sebab laptop yang canggih tu Ferrari Limited Edition..susah nak dapat tu..tak kan la tak terdetik nak salah satu hadiah kan..tv aku tak fikir sangat sebab da ada kat umah pun..tapi tu semua rezeki..aku hanye pendam dalam hati je..tak nak mengharap sangat..
malas nak pikir sangat sebab no yang dipanggil tu lagi skit sipi sipi je dengan no aku..aku pun makan makan la..minum minum la..sembang sembang la..hmm..da kol 1pg..acara cabutan bertuah tak abis abis lagi..selang seli ngan karaoke lak..hmm nak tak kene la tunggu sebba aku tumpang kereta orang..cik zarith..
tunggu punye tunggu sampai la ke no terakhir..hmm hati da mule frust..aku n the geng mule le berkemas kemas..packing ape yang patut..tibe tibe pengurisi majlis tu sebut no 492..macam no aku je..ape lagi sepantas kilat la aku kuar kan no yang aku da renyuk renyuk simpan dalam poket tu..tengok tengok betol la no aku tu..492..ape lagi berlari lari anak la aku g naik pentas tu..amik hadiah..tv 42''.. besar tu..
hmmm..ramai yang sudi tolong bawakan tv besar tu..thanks abg ayie..tawam..tak lupe..cik zarith..penat dia coz tolong bawa tv tu ke rumah..(encik suami tak der..ke Hadyai..)..
itu la dinamakan rezeki yang Allah taala beri..tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia..siape kan tahu..
ala ala karam sigh waliya je..
tak sia sia aku pergi naik LRT..tinggal kan rayyan kat umah baby sitter..bali kol 2 pagi..ini hasil nye..dapat 42'' Full HD LCD TV Brand Haier..
Alhamdulillah..

Ps..tv tu masih dalam kotak setakat hari nih..en suami tak balik lagi dari berperang. nanti da buka akan ku update ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails