03 November 2009

::@ Secret Recipe::

Happy Birthday on Advance..
Ape kes?!!!boleh ek macam tu..sabtu aritu kitorang g makan kat Secret Recipe Shah Alam..memandangkan birthday aku yang ke 17..lambat lagi & tak dapat nak celebrate sesame..Sebabnye berada di perantauan.. en suami pun bercadang nak celebrate awal..hmmm aku ikut je la..sampai je kat sana..aku pun oder la..Chicken Roasted Tumerics..yam yammyyy..sedap bukan main..air pun best gak..Hot Chocolate..no cold & soft drink..no coffee..kalo aku minum gak..alamatnye terganggu la produksi susu ku nnt..especially kalo aku minum kopi..memang rayyan ku tak boleh tido..dah penah jadi da..serik aku nak minum kopi..

tengok tu..besday gulz.. chicken roasted tumerics & hot chocolate..licin..


En suami ku pula oder Irish Lamb Stew..perghhhh...memang sedap..en suami ku ini memang peminat Lamb..ape saje yang berkaitan dgn lamb..dia mesti taksub..minat sangat..


hmmm makan sampai licin itu sudah pasti..rugi ooo kalo x abis..


Kesian sayang ummi ni..dia x oder pa per pun..only home made Bubur Ayam..

tak pe la ummi & walid..makan la puas puas..rayyan mamam bubur je..lagi sedap tau..


nanti rayyan da besar..da boleh makan macam macam..rayyan oder la ape yang rayyan nak ek..cehhh..

kenyang je makan makan nih..kitorang terus gerak ke PD..aku ade Job kat sana..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails