03 November 2009

::Picnic @ Port Dickson::

Hehehhe...sebelum g wat Job aku tu..kitorang berpicnic la kat PD tu..seronok sangat..
pagi pagi  da bersiap nak g mandi laut..tapi ujan pulak time tu..mule2 tu frust gak la..bukan ape..saje nak kenalkan si rayyan aku nih ngan pantai..laut..air masin..tp bile tgk lame kelamaan ujan tu benti da..matahari pun da nak timbul timbul gitu..kitorang pun bersiap la lagi.. Sampai je kat tepi pantai tu..ape lagi..sesi begambar la..layannnn...

happy nye syayang ummi tu...
our little family...
tgh tunggu ujan benti..
shomel ummi...
syayang walid..
tomei tomei..
my heroes..
boboy..
ntah ape la 2 beranak tu sembang ek..
rayyan bergerak bebas..merangkak ke mane saje yang dia suke..last2..masuk pasir dalam mulut..
sian anak ummi..


da puas mandi laut..g pulak mandi kolam..
jeles ummi..rayyan mesre ngan walid ek..

time ni rayyan kesejukan..menggigil gigil..
da mandi kan dgn air panas..rayyan masih tergigil gigil..cuak gak aku..risau demam je..aku terus balut dia dgn slimut tebal..
chomei je syayang ummi nih ek..pas nih nak plan g mane lak ek..biase nye menyelam sambil minum air la..time ade job luar leh la tumpang skaki  utk bercuti..
walau sibuk mane pun..aktiviti mgepam aku xkan dilupe kan..mcm mane nak lupe..lambat je sesi pam..B aku sakit..nak tak nak..kene la pam..

1 comment:

permata hati said...

wahh rayyan dh jejak ke tanah la...qaisarah blum lagi ejjak ke tanah..heheheh nak bawa mandi kolam kat umah pun blum lagi ehhehehe
takut dia sejuk plak....

hehehe tembam ye rayyan ikut muka bapaknye ni...hahahahhaah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails