29 October 2009

::BabySitter Baru::

Last week aku ngan Rayyan stay umah akak aku.. En suami aku g tgk MotoGP kat Sepang tu ngan abg long..so aku decided nak stay kat umah akak la..petang tu aku keje lak kat IOI Resort..TPM ade event kat sane..makne nye aku kene la tinggal kan si Rayyan nih ngan Maklong dia..menangis x sudah si Rayyan tu..apsal ntah le..kelam kabut gak bile aku tahu si Rayyan nih menangis..nak tak nak..aku kene balik awal...nak dijadikan cerita..TPM nye event tu kejap je..just ucap ucap sepatah 2 kate , rasmikan event potong potong reben..melawat skit skit..pastu balik..hmmm aku pun chow la..mgalahkan MotoGP .Hehehehe..

posing ngan Kak PQa N kak Yana..ummi x shoot lak time ngan maklong ek..lupe la..

senyum riang gembira bile da nampak aku
abis remote astro tu di geget nye..
Aik..da perasan ade menda kat kepala dia..
yey...berjaya...
da selesai smue tu..nak mgejekan woofer ayahlong dia pulak...adus...

opps..lupe lak..b4 aku g keje tu..kitorang g membeli belah kat Tesco jap..aku x masuk ka rayyan dalam stroler pun..ye la..mane nak tolak stroler lagi..mane nak tolak troli lagi..si pQa & yana tu kecik lagi..tak bape sesuai nak soh tolak troli tu..Last2 aku decided masukkan rayyan dalam troli..rayyan kan da pandai duduk..nasib baik anak umie nih baik..diam je dia dok dalam troli tu..sambil main cak cak ngan sepupu dia tu..aku pun senang la nak membeli belah..
P/s: gambar kurang memuaskan la..shoot gune hp..kate canggih..tapi hasilnye kureng...(mode nak soh en suami belikan yang baru & canggih)

chomei anak umie..

Pqa & yana..sibuk cari kapur kasut..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails