01 December 2010

::Welcome To Australia::

yooohaaaa....
alooohaa...
hahahaahaha...

aritu lame aku tak update blog kan..aku & en suami g la la laaaalaa..kat Melbourne..
hehehe..biase la aku..asyik bertangguh je nak upload gambar kan bukan sengaja hokei..aciks busy tahap gaban menyelamatkan dunia nya...ye la..coti lame..keje pending pun banyak r kan..so aku lebih prefer setle kan keje dulu baru la leh bergumbira berblog blog nih..sibuk ngan PTK lagi..ye r nak prepare untuk jawab soklan...study gak la buku GO yang tebal gilos tu...huhhhh...setle sudah sumer tu...

so right now..i nak le share cote pasal percotian ku ini di Melbourne tu..heheheee..tetibe I lak kan..
hokei hokei...camni cite nye..aku & en suami plan nak bercoti kat obersi ni dari memula kawin lagi..konon nak hanimoon la..da syok syok plan..tup tup tak jadi..sebab aku peknen lak..so batal la plan time tu..da peknen..bersalin lak..pastu anak masih kecik..tak dapat la nak bercoti sakan kan..so terpendam je la hasrat nak bercoti tu..

tup tup..ader tiket mur mur (murah)..en suami pun booking la tiket tu..yang pergi hanya la kami berdua..rayyan tinggal ngan nenek n atok kat uma..Rayyan:..bukan ummi walid tak nak bawa rayyan..memandangkan perjalanan yang agak jao..lame dalam flight..cuace & keadaan kat sana tu tak sesuai untuk rayyan budak kecik ok..nnt da besau ummi walid bawa ok...

huhhh..time nak fly tu ujan lak...risau je...

penerbangan ditaja  airasiaX..pilihan en suami..
 memandangkan kitorang ke sana tanpa mengikut mane2 agen pelancongan..so pandai2 sendirila..cari tram..train sendiri..adventure sgt..dengan cuace yang sejuk..badan yang letih dengan berjam2 dalam flight betol2 mencabar kesabaran aku weh..ape pun lupe gak menda2 tu sebab seronok di negara orang...
1st day nite kitorang ke town nye..Federation Square..
posing posing..cuci mate..kat Federation Square ni ade National Library,Art Gallerry, Flinders Street Station..Melbourne Centre..macam2 lagi tempat best2 la..
 loving couple..
kat sana..kitorang ade kenalan baru..abg hakimi & kak asiah..dari Shah Alam..pun datang sana untuk bercoti..bawa 2 orang anak..hmm time nih start la fikirkan rayyan ebot aku tu...hehehee...nice to meet u abg hakimi & kak asiah..

malam tu kitorang just warming up je..hehhee..jalan jalan sambil sembang sembang..esok baru stat perjalanan/percotian kitorang tu...so..kite break dulu...

jumpe next entry k..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails