28 June 2010

::Rayyan Fully Ber Cloth Diaper::

Betol ke ayat topik nih?!!Rayyan fully ber Cloth Diaper?!maksud nye skang nih rayyan da bercloth diaper--lampin kain moden--(CD)..paham ka?!!
hmmm..sekarang nih aku da tak pakai kan rayyan pamper biase tu..disposible diapers da..
aku pakai kan dia cloth diapers..lampin kain moden..
lebih menjimat kan..sebab CD nih dibasuh selepas penggunaan nye..dan boleh dipakai berkali kali selama 3-4 tahun mungkin lebih lama bergantung pada penjagaan nye la..
kenapa aku ber CD?!!akan ku tempekkan artikel tu nanti ye..da ade bahannye cume tak sempat nak mengedit nye lagi..
dan sekarang aku da jadi tokei CD ni..hehehheee..sila la ke bisnes online aku nih ye..utk lihat macam2 jenis CD dengan harga yang paling berpatutan..barang barang lain pun ader gak..
aku tempekkan model CD yang comei ni ye..layan....
rayyan debot ber CD ing..



CD minky Moo moo cow design..
macam macam warna ada..ni sebahagian nye aje..


nantikan entry untuk:
apa itu Cloth Diaper??
&
kenapa perlu ber Cloth Diaper??
ya..







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails