07 February 2011

::ReUnion Sek Menengah::

chaaakkk..lame betol aku tak berbloging..bukan saje tak berbloging..tak sentuh langsung PC/Lappy nih..tak berbloging..tak berFB..tak beremail..tak berinternet langsung...huhhh..kemana ye aku?!!

hmm..selepas celebrate 3rd wedding Annyversary ritu..aku ke Langkawi..pastu ke Melaka..pastu ke Terengganu..pastu ke Melaka lagi..dan pastu baru la balik ke KL..aktiviti selama hampir 2 minggu bercuti memang sangat padat..bukannye kat otel takder wifi..cume penyakit M yang berleluasa okey..ehhhh..bukan M kot..cume penat seh.. ntah bile la dapat membayar utang entry nih..hanya berderet2 kat draf tu..maklum le terlalu banyak idea nak citer..tengah wat entry Cuti2 @ Bandung..tetibe teringat nak wat entry annyversari lak..hmmm sudah nye berderet2 la entry yang didraf sahaja yer..bile nye nak publish??!!cik rose..tepuk dada tanya iman k..ilangkan penyakit M tu..cehhhh..renungan untuk aku yer...

ok ok..tak nak cite pasal Langkawi ke..Terengganu ke..ni betol betol nak cite pasal ReUnion sekolah yang baru baru nih aku terjah..cehhh..terjah konon..camni citer nnye..sebenarnye..aku ader chat kat FB dgn kawan sekelas time form 5 dulu..Suhaidah & Rizal..cite punye cite secara tak langsung terancanglah nak wat ReU nih..so ape lagi..busy ber FB la..takde sape pun penganjung..just volunteer je..Suhaidah, Rizal & aku le..cehhh..cam ketua kelas lak.. disebab kan aku masih tak de ramai contact kawan2 dulu tu..aku pun soh la si Su nih arrange kan sume..alhamdullilah..semua nye berjalan lancar..sambutan tak la meriah mane pun..tp ade la yang nak datang tu..aku & Su tu tak kesah mane pun..sape nak datang..datang la..just nak bersembang sembang..& pikirkan next ReU..tu ajer..

tup tup..hari yang dirancangkan tu aku lak tak dapat join..kene ke Terengganu..family trip ke sana..(last minit plan nak join..)huuhhh..sebe salah bebs..nak cancle tak sedap le kan..kalo aku tak join pun tak sedap le kan..hmmm aku pun mintak pendapat si Su tu..nak pospone ke hari lain..hmm dia pun ok je..so..tarikh pun ditunda la..hati ku berbunga riang..dapat g Terengganu..dapat jumpe kawan..yeayyy...tetibe..dapat lak sms dari si Su tu.kate nye tak dapat join coz kene g kursus kat JB..hmm aku ok je la..wat yang mane ader je la kan..

maka..hari yang dinantikan pun telah tibe..cehhh..macam hape je ayat kan..hehheee..aku pun bersiap bagai..menu hari tu..creamy butter sweet corn, kopok lekor(sebab baru balik dari Terengganu),jemput2 manis..hmmm tak sabar nak jumpe kengkawan kan..sampai je kat tempat kejadian..tak der sorang pun yang ader..huhhhh..nak menangis aku..hmm contact le si Rizal tu..dia otw..contact budak2 lain..sori..tak dapat join..tak sihat la..ader prog lain la..otw la..lambat sikit la...huhhhh..membara sehhh..hehheee..lame gak nak tunggu semua yang berjanji tu..adui ai..jangan le macam ni lagi yer kawan2..

ape pun aku seronok walaupun tak baper kerat je yang datang..

hmm..aktiviti untuk hari tu..bersembang2..anak da bape la..keje mane la..amik contact masing2..discuss next ReU..
inilah yang sudi datang..terima kasih yer kawan2..
 geng geng pompuan..
 sebahagian geng geng lelaki..
 rancak berborak seh...

 discussing..

hmmm..berakhir la sesi ReU kali nih..walaupun sambutan tak seberapa..pengisian untuk 1st ReU ni terisi..insyaallah..2nd reU..akan lebih baik dari ini..
kawan kawan sudi le bagi kerjasama untuk next reU yer..

opsss...terima kasih kepada kawan2 yang hadir..makanan potluct tu sedap2 belaka..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails